جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین برگزار شد.

۰۲ تیر ۱۴۰۵ | ۰۹:۳۹ کد : ۹۷۰۳۸ اخبار استان
تعداد بازدید:۵
جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین برگزار شد.
جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین با حضور دکتر شاهرخی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، جمعی از معاونان و مدیران ستادی سازمان به صورت برخط (آنلاین)، و همچنین دکتر اسدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، معاونان، فرمانده یگان حفاظت و تعدادی از رؤسای ادارات ستادی این اداره کل برگزار شد.

جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین با حضور دکتر شاهرخی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، جمعی از معاونان و مدیران ستادی سازمان به صورت برخط (آنلاین)، و همچنین دکتر اسدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین، معاونان، فرمانده یگان حفاظت و تعدادی از رؤسای ادارات ستادی این اداره کل برگزار شد.

در این نشست، عملکرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در سال ۱۴۰۴ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. دکتر اسدی ضمن ارائه گزارشی جامع از اقدامات، برنامه‌ها و دستاوردهای اداره کل در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی، آبخیزداری، حفاظت و احیای منابع طبیعی، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۴ را در قالب پاورپوینت ارائه کرد.

این جلسه با هدف پایش عملکرد، بررسی میزان تحقق برنامه‌های ابلاغی، شناسایی نقاط قوت و فرصت‌های بهبود و همچنین هماهنگی بیشتر برای اجرای برنامه‌های آتی برگزار شد.


نظر شما :