به مناسبت 27 اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی
مدیری که روابط عمومی را از خود دور کند، مانند آدمی است که عینک خود را جا بگذارد
یادداشت / روابط عمومی در دوران حیات خود همواره با فراز و نشیب های فراوانی روبرو بوده است و ارتقای جایگاه این دانش هنری در اغلب اوقات وابسته به آدم ها بوده است و معمولاً آدم هایی که از دانش ارتباطی بالایی در بین مردم و جوامع برخوردار بوده اند توانسته اند در این حوزه به توفیقاتی دست پیدا کنند.
گل ها در تولید اکسیژن و جذب گازکربنیک و گردوغبار، کارکرد مراتع در تولید علوفه، گیاهان دارویی و ترسیب کربن، کارکرد آبخیزداری در جلوگیری از فرسایش خاک و تقویت سفره های زیرزمینی و اثربخشی اقدامات بیابان زدایی در تامین امنیت کشاورزی و مصون نگه داشتن سکونتگاه های انسانی، راههای مواصلاتی و مراکز تاسیساتی از هجوم شن های روان و غیره از جمله تاثیرات و اثر بخشی منابع طبیعی به محیط زیست انسانی و جانوری است که روابط عمومی وظیفه دارد با تبیین و شناسایی این کارکردها، وظیفه خود را نسبت به حفاظت و احیای جنگل ها و مراتع ادا کرده و از تخریب محیط زیست و جنگل ها جلوگیری نماید.
ختم کلام اینکه ؛ امروز نقش و اهمیت روابط عمومی در ادارات و سازمان ها به گونه ای است که اگر مدیری روابط عمومی را از خود دور کند، بسان آدمی است که عینک خود را جا بگذارد.
* هادی شفیعی /کارشناس روابط عمومی سازمان منابع طبیعی
مدیری که روابط عمومی را از خود دور کند، مانند آدمی است که عینک خود را جا بگذارد
ارسال به دوست